ultat: [url=http://www.dennishayes.

This topic contains 0 replies, has 1 voice, and was last updated by Profile photo of caicai2017 caicai2017 1 week, 3 days ago.

Viewing 1 post (of 1 total)
  • Author
    Posts
  • #3870
    Profile photo of caicai2017
    caicai2017
    Participant

    Inte bara skon s?ljaren, men det konverterade Chang fans till Nike. Faris team f?ljde Chang-shopparna p? Snkrs-appen i fyra veckor efter skos release. “De gick in 30% mer droppar och tillbringade [url=http://www.wimatherm.de/nike-air-presto-c-46/nike-air-presto-damen-c-46_47/]Nike Air Presto Damen[/url] dubbelt s? mycket pengar som vanliga konsumenter”, s?ger Faris. “Vi vann foodies i sneaker-culture [url=http://www.robertrizzo.nl/Nike-Air-Pegasus-89-Dames-c-34.html]Nike Air Pegasus 89 Dames[/url] stammen.”
    Ut?[url=http://www.clairerooney.co.uk/Adidas-EQT-Support-ADV-Womens-c-7_9.html]Adidas EQT Support ADV Womens[/url] ver den snygga faktorn som dessa initiativ odlar, finns det API, som kan anslutas till andra Nike-appar. Faris f?rest?ller sig att kunna l?ta l?pare som anv?nder Nike Run Club-appen till exempel l?sa upp en prestandasko med begr?nsad upplaga genom att fylla i vissa uppgifter. Nike digitala ekosystem ?r ?nnu inte s?mt s? n?ra som m?jligt f?r att dra av det h?r. Men Sussman s?ger att det kommer dit. “Det ?r fantastiskt att ha olika produktgrupper till?gnad varje av dessa erfarenheter”, s?ger han om Nikes olika appar, “eftersom de alla kommer upp med s? olika idéer.”
    Sussman, som gick med i bolaget 2014 som chef f?r global strategi, krediterar sin bakgrund i videospelspublicering – med stavar p? Take-Two Interactive, Electronic Arts och Disney – som nyckeln till hans nuvarande roll. “Jag l?rde mig att driva konsumentanslutningar [url=http://www.dennishayes.co.uk/nike-air-max-1-c-64/nike-air-max-1-womens-c-64_66/]Nike Air Max 1 Womens[/url]och utnyttja ny teknik f?r att f?rb?ttra underh?llningen [url=http://www.djim.fr/Nike-Air-Max-90-Femme-c-1_20.html]Nike Air Max 90 Femme[/url] eller betj?na [url=http://www.dennishayes.co.uk/nike-roshe-run-c-1/nike-roshe-run-womens-c-1_2/]Nike Roshe Run Womens[/url] kunden,” s?ger han. Han pekar p? ett nytt program f?r den viktigaste Nike-appen som, men fortfarande i beta, visar hur l?ngt han skulle vilja ta saker. Nike 1: 1 ?r ett experiment i n?got som kallas konversationskommunikation d?r konsumenter med mycket specifika intressen ?r ihopkopplade med en expert som kan hj?lpa dem att uppn? sina m?l, allt fr?n att hitta ett trendigt par skor (via en stylist) till tr?ning f?r en 5K (med en konkurrenskraftig l?pare). “V?ra experter kommer att kunna f? dig r?tt redskap”, s?ger Michelle Goad, som driver programmet. “Men d? finns det allt detta merv?rde. De kommer att f?lja upp tr?ningsplaner och guidade k?rningar och bjuda in m?ten. H?ll dig p? punkt, s? du slutar inte. ”
    F?retaget anv?nder ocks? data f?r att identifiera [url=http://www.benesserebuzz.it/]www.benesserebuzz.it[/url] underskattade demografiska grupper och adressera dem p? nya s?tt. [url=http://www.benesserebuzz.it/Nike-Air-Huarache-Donne-c-32_33.html]Nike Air Huarache Donne[/url] En kohort Nike har nyligen b?rjat rikta sig p? kvinnliga sneakerheads. Under All-Star Weekend [url=http://www.wimatherm.de/adidas-nmd-c-55/adidas-nmd-damen-c-55_56/]Adidas NMD Damen[/url] debuterade f?retaget flera rader av kvinnors skor med begr?nsad upplaga, inklusive ?teruppfinnade versioner av klassiska Jordan-modeller, som s?lde ut genast. En vecka senare meddelade f?retaget Nike Unlaced, en detaljhandel f?r kvinnliga sneakerfl?ktar som lanserades online i slutet av mars och kommer att rulla ut till fysiska butiker i h?st. Medlemmarna av plattformen kommer att f? leverans p? samma dag i samarbete med gatustilar och chansen att g?ra en-till-ett-m?ten med g?ststylister. “Det ?r den stil-besatt kvinnan, och sedan finns det kvinnor i gymnastiksalgemenskapen, s?ger Sussman. “Vi har funnit m?jligheter att tj?na b?da.”
    Nikes ?terf?rs?ljning visar resultat: [url=http://www.dennishayes.co.uk/nike-air-max-90-c-77/nike-air-max-90-womens-pink-c-77_79/]Nike Air Max 90 Womens Pink[/url] F?retagets direkta konsumentf?rs?ljning ?kade med 16% i fjol, j?mf?rt [url=http://www.benesserebuzz.it/Nike-Air-Max-1-Donne-c-35_36.html]Nike Air Max 1 Donne[/url] med 6% f?r hela Nike-varum?rket. F?retaget t?nker nu p? ytterligare steg. F?r att du, n?r du b?rjar l?ra dig vad dina kunder vill ha, varf?r inte mata den informationen till b?rjan av Nike-processen – skapandet av sj?lva skon? F?r sitt senaste projekt identifierade S23NYC specifika stadsdelar i flera [url=http://www.djim.fr/Asics-Gel-lyte-5-Femme-c-68_71.html]Asics Gel lyte 5 Femme[/url] st?der runt om i v?rlden d?r Snkrs data visar en ovanlig m?ngd efterfr?gan. Det skickade nyligen forskare till dessa omr?den. “De kommer tillbaka med videor, fotogallerier, intervjuer, s?ger Faris. “De kommer verkligen att f

You must be logged in to reply to this topic.

SIGN INTO YOUR ACCOUNT CREATE NEW ACCOUNT

×
CREATE ACCOUNT ALREADY HAVE AN ACCOUNT?
 
×
FORGOT YOUR DETAILS?
×

Go up